Rozwijający 3500 Nm i 730 KM nowy, sztandarowy silnik Scania V8 oferuje największy spośród wszystkich silników do samochodów ciężarowych moment obrotowy i moc. Dzięki nowym akcentom stylistycznym, wszystkie prestiżowe samochody ciężarowe Scania V8 są natychmiast rozpoznawalne. 3500 Nm i 730 KM to więcej, niż jest w stanie osiągnąć jakikolwiek konkurent.
Wiodąca pozycja rynkowa
Wraz z wprowadzeniem na rynek nowego, najmocniejszego w ofercie silnika, samochody ciężarowe Scania V8 – bazujące na Scania nowej serii R, wyróżnionej tytułem Samochodu Ciężarowego Roku 2010 – zyskują wyjątkową tożsamość, odzwierciedlającą duże uznanie, jakim cieszą się te pojazdy wśród kierowców i użytkowników. Pojazdy Scania V8 zdominowały rynek samochodów ciężarowych z silnikami o dużej mocy, stanowiąc ponad połowę wszystkich sprzedawanych pojazdów w klasie od około 600 KM wzwyż. Dzięki czterem dostępnym poziomom mocy maksymalnej (500, 560, 620, 730 KM) Scania oferuje wymagającym nabywcom pojazdów V8 największy wybór jednostek napędowych na rynku.
Dyspozycyjność i niezawodność
3500 Nm i 730 KM to więcej, niż jest w stanie osiągnąć jakikolwiek konkurent. Zmodyfikowany układ napędowy Scania z łatwością przenosi tak ogromne siły. Wzmocniona skrzynia biegów Scania jest standardowo wyposażona w nowy zautomatyzowany układ zmiany biegów Scania Opticruise
Serwis i wsparcie
Nowa widlasta „ósemka” jest w pełni zgodna z modułową koncepcją budowy jednostek napędowych Scania. Silnik bazuje na modułowej platformie silnikowej i technologiach, wprowadzonych po raz pierwszy w najnowszych jednostkach rzędowych Scania, a jednocześnie wykorzystuje wiele elementów stosowanych w dotychczas produkowanych silnikach V8. Przyjęta przez Scania zasada stopniowego wprowadzania udoskonaleń, uwzględniających charakterystykę innych elementów i podzespołów pojazdu, pozwala klientom uniknąć kłopotów. Profesjonalne usługi serwisowe i części zamienne są łatwo dostępne.
Oferta silników dla samochodów ciężarowych Scania V8 obejmuje zakres mocy maksymalnych od 500 aż do 730 KM. Silniki te rozwijają moment obrotowy od 2400 Nm lub 2500 Nm – zależnie od wersji – do imponujących 3500 Nm, zapewniając stosunek momentu do mocy o wartości od 4,8 do 5,0 oraz typowe dla Scania własności trakcyjne.
Doskonałe własności trakcyjne
Silniki te rozwijają ogromny moment obrotowy już przy obrotach biegu jałowego, co ułatwia ruszanie pojazdu z miejsca. Maksimum momentu obrotowego pojawia się przy 1000 obr/min. Dzięki starannemu dopasowaniu charakterystyki momentu obrotowego do charakterystyki mocy, silnik tak naprawdę staje się coraz mocniejszy w miarę spadku prędkości obrotowej, tym samym zapewniając znakomite własności trakcyjne. Moc jest oddawana płynnie w całym zakresie użytecznych prędkości obrotowych.
Modułowa platforma silnikowa
Nowa, 730-konna widlasta „ósemka” jest częścią nowej platformy silnikowej Scania opartej na układzie wtryskowym Common Rail, wprowadzonej na rynek w 2007 r., w silnikach rzędowych. To całkowicie nowa konstrukcja, przystosowana do wyższych ciśnień spalania, ale oparta na tradycyjnych cechach Scania, takich jak odrębne głowice cylindrów, wałek rozrządu zabudowany u góry bloku cylindrów oraz koła zębate mechanizmu rozrządu umieszczone z tyłu silnika, a także doskonale znany odśrodkowy oleju. Mimo, że silnik został zaprojektowany od podstaw, znaczna część jego architektury i wiele elementów zapożyczono z innych silników V8 i jednostek rzędowych Euro 5.
Pojazdy skrojone na miarę
Ogromna moc dostarczana przez silniki Scania V8 pozwala w pełni wykorzystywać modułową starategię Scania. Oznacza to nieograniczone możliwości jakie ma nabywca, by skroić pojazd na miarę swoich potrzeb.
Ja nigdy nawet pojazdem ciężarowym nie jeździłam, więc na dobrą sprawę się na nich nie znam. Wiem jedynie, że jak każdy pojazd mechaniczny to również i ciężarówka musi mieć obowiązkowe ubezpieczenie OC. Ja na swoje auto wykupuję je w https://kioskpolis.pl/uniqa/ i jestem zdania, że lepiej nie mogę trafić.
OdpowiedzUsuńAkurat ja nie znam się pojazdach ciężarowych i muszę przyznać, że zapewne również tak samo jak i przy osobowych ważną sprawą jest pomoc na drodze. Całkiem niedawno także miałam okazję dzwonić po pomoc drogową https://holowanie.wroclaw.pl/ która wyciągnęła mnie z opresji.
OdpowiedzUsuńJak najbardziej także w pojazdach ciężarowych posiadanie dobrego ogumienia to jest podstawa i myślę, że warto się na tych elementach skupić. Zachęcam każdego aby zapoznał się z ofertą wulkanizacji https://euro-wulkan.pl/ gdyż oni doskonale znają się na ogumieniu.
OdpowiedzUsuńBezpieczeństwo towarów podczas transportu jest niezwykle ważne. Wybierając https://transport-gdansk.pl/, możemy być pewni, że nasze towary są odpowiednio zabezpieczone i ubezpieczone. Dzięki temu, nie musimy martwić się o ewentualne uszkodzenia czy straty.
OdpowiedzUsuńBezpieczeństwo na drodze to priorytet, dlatego w sytuacji awarii lub wypadku nieoceniona jest pomoc profesjonalistów. Wybierając serwis pomocy drogowej, warto kierować się doświadczeniem i szybkością reakcji. Usługi dostępne w Poznaniu można sprawdzić na https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/.
OdpowiedzUsuńOpinie i rekomendacje innych klientów często wpływają na wybór firmy złomującej. https://zlomujemy24h.pl/ może prezentować recenzje i opinie, które pomagają zbudować zaufanie do firmy i jej usług.
OdpowiedzUsuń